Потърсете ни по най-удобния за вас комуникационен канал. Можете да ни се обадите по телефона, да ни пишете чрез контактната форма на уебсайта или страницата ни във фейсбук, да ни изпратите запитването си по електронната поща.
Ще ви попитаме какъв е поводът да ни потърсите и ще запишем час за съответните преглед или процедура в удобно за вас време.
Ако изпитвате силна болка и случаят е спешен, ще реагираме още в рамките на същия ден.
Ако в деня на посещението ви имате някакви здравословни оплаквания, особено свързани с кашлица, хрема, висока температура, мускулна слабост, болка в гърдите и гърлото, ви молим да ни известите, за да пренасрочим часа ви. Важно е да сме отговорни към себе си и другите в тези времена на сериозно изпитание за цялото общество.
В клиниката първа ще ви посрещне нашият рецепционист Мина. Тя ще ви помогне да се ориентирате, ще ви покани да обуете калцуни и да почистите ръцете си с дезинфектант. Ще ви настани в уютната ни чакалня, а скоро след това ще се запознаете и с д-р Бонка Мутафчийска.
Тя е „първата спирка“ за всеки пациент в „Мутафчийска дент“. Ще направи първичния ви преглед и ще обсъди с вас желанията, изискванията и очакванията ви. Кажете й без колебания всичко, което си представяте за мечтаната усмивка! Колкото по-конкретни сте вие, толкова по-добри ще са резултатите.
В зависимост от заключенията, д-р Мутафчийска ще се заеме с лечението ви лично, или ви насочи към съответния специалист в клиниката.
Още в рамките на тази първа среща ще узнаете всичко за предстоящото ви лечение – на колко етапа ще бъде, колко посещения ще са необходими, какви процедури ще бъдат изпълнени и какви точно са очакваните резултати. По този начин можете още от първия миг да планирате времето и разходите си за целия лечебен процес.
Ще бъдете в усмихната, ведра и приятелска среда, без стрес, напрежение и строги погледи. Ще се уверите, че при зъболекаря не е страшно.
А на сбогуване ще ви почерпим с бонбон!